SITE İÇİ ARA

4 Haziran 2010 Cuma

TRANSFER PIYASASI

Fenerbahçenin açtığı yoldan son sürat devam ediyoruz.Diğer takımlar,siteler,forumlar,haber ajansları v.s herkes dünyayı sarsacak ismin peşinde..Ortaya 50 tane isim atılıyor.Çünkü asıl işi gerçekleri yazmak olan haber siteleri bile en önemli oyuncuların isimlerini bu olabilir,şu da mümkün,bununla görüşülmüş filan diye sözüm ona ''haber''yapıyorlar..Zaten bütün önemli isimleri saydınız bunlardan biri olunca biz bilmiştik,önceden söyledik diye hava atacaksınız biz de bunu yiyeceğiz..Doğmamış çocuğa don biçenlerin ne halde olduğunu yazmıştım,geçiyorum..Bir yada iki tahmin yaparsın tamam ama herkesi yazıpta sonra bildik dersen olmaz.Ben gönlümden geçeni (eleo lo bianco) temenni olarak yazmıştım ve dünyayı sarsacak deyince brezilya mı diye düşünmüştüm..pasör ihtiyacımız var herkes bu noktadan hareket ediyor..hayırlısı artık..
İlginç haber banka menejerinin ayrılışı oldu.Şimdi ekürisinin yanına geçebilir,yakışır da zaten aynı 'kalitedeler' çünkü...zaten eczane kendi menejerini süre bitti ayrıldı diye bildirince huylanmıştık ancak bol keseden sallamadığımız için bunu yazmadım.eczanenin bütün kuralları hiçe sayan,salonu çiflik gibi kullanan bir menejere ihtiyacı var,daha uygun bir isim olamaz.Banka patladı ve Glinka ile anlaştı..başarılı bir transfer..iyi bir oyuncu.bütün transferler sonuçlandıktan sonra oyun düzenleri ve saha içi paylaşım hakkında yorum yapmayı uygun bulduğumdan şöyleydi,böyleydi konusuna şimdilik girmiyorum..Biz yapılan transferler hakkında -yazdıklarımız ortadadır- oyuncu iyi ise ,kötü bir yorum yapmadık,yapmayız da...bu oyuncuları alanların tavrı konusunda ciddi sıkıntılar olduğundan,yazdığım yazıların yoğunluğu o zaviyedendir...Ancak daha dün aşık olduğunuz oyuncu için,ah türkiyeye gelse,en iyisi filan diye konuşup bugün fenerbahçeye gelince yüz çevirenlerin tavırlarıdır konuşulması gerekenler..şimdi ödleri patlıyor yeni isim kim diye..patlasın ,2 yıldır sadece ödlerini patlatmıyoruz çünkü...