SITE İÇİ ARA

30 Haziran 2010 Çarşamba

KORKUNÇ IVAN



Teker teker teşekkür etmeyelim yerimiz yetmez....Yönetimimizi kutluyorum...Fenervoleyboldan efsane mrsiç kardeşimi kutluyorum bugün ivan konusu altında hakikati konuşturmuş her zamanki gibi..
sinir krizlerinden ordan oraya kıvranan eczane ve banka kuyruklarını kutluyorum insanoğlunda haset ve kin hangi seviyeye kadar yükselir bize yine yeniden gösterdikleri için...forumlarda ve sözde voleybol sitelerindeki aspirin yalayıcıları da kutluyorum...dış haberler sorumlusu hanımefendiyi kutluyorum dış haberlerden sorumlu olup ta ivan transferinden haberdar olmadığı yada admininden aldığı direktiflerle konuyu es geçtiği için...yazıktır telef oldunuz fenerbahçenin süperstarlarını nasıl olur da haberlerde geçiştiririz diye kafa yormaktan...son teşekkür prensesimize..prensinin sözünden çıkmayıp ta fenerbahçe kiniyle eczaneye dikey geçiş yaptığı için...
ivan miljkoviç fenerbahçemize ve hakkaniyeti elden bırakmayan bütün sporseverlere hayırlı olsun...