SITE İÇİ ARA

1 Haziran 2010 Salı

FENERBAHCE IMPAZZA !




Bu sözü benim söylemediğim çok açık...Artık kafayı sıyırma noktasına gelen italyanlar böyle diyor..yani fenerbahçe çıldırdı !..gerçekten bu kadarını kimsenin beklemediği bir gerçekti, ki hapçılar bile 2 transferle fenerbahçeye kafa tutarız planları yapmıştı.Her zamanki gibi doğmamış çocuğa biçtikleri donu giyemeden pislettiler..Napolili fettan antonella , sevdiğim oyuncu neriman ve canım ciğerim gülden olmasa bu kadarla kalmazdım ya onların canı sağolsun..Yalnız micelli olayı ortalığı ''yumuşatırsa'' ben karışmam haberiniz olsun :) gelelim asıl konumuza..yani;
fenerbahçemize...
Victoria Ravva f4 öncesi fransız basınına verdiği demeçte ne demişti ? ''fenerbahce invincible! '' evet aynen böyleydi...Ben işin sürpriz oldu,şaşırttı tarafına girmeyeceğim.Ekaterina Gamova'yı alan bir takıma gelecek hiç bir oyuncu sürpriz yada şaşırtıcı olamaz..Chachkova,osmokrovic,furst,skowronska ve artı bir sır isim !Daha önce yaptığım transferle ilgili bir yorumda net olarak okunabileceği gibi ben aslında ortaya anzanelloyu bekliyordum ama daha atletik ve serviste daha etkili bir isim geldi..Skowronskayı tahmin etmemiştim ama bunun nedeni 3 yabancı kısıtlamasıydı.Yani mehmet ali beyin 5-6 yabancı alacağını bilseydik farklı düşünebilirdik.Neyse eczanenin düşünmediğini biz niye düşünelim,aksine keyfimiz yerinde,onlar düşünsün...tabi skowronska gelince bizim kibirde firavunları geçen pasör çaprazlarımız kıskançlık ve hasetten karşı file arkasında artık neyi çiğnerler bilemem..Bu kadar transfere rağmen mehmet ali beyin yorumlarındaki tevazu ve hakkaniyet kimde var ? artık içi geçmiş türk oyuncuları alınca oscar törenindeki hollywood starları gibi debelenenleri görünce fenerbahçemizin farkını net olarak görüyoruz...Hazırlıklı olun !..Gamova gelmeden önce dünyanın en iyi oyuncusu,rakipsiz,mükemmel,enfes,müthiş diye methiyeler düzüp sonra fenere geldiğini görünce dediklerini yalayıp yutanlar yine piyasaya çıkmak üzere...skowronskanın oyunu ve güzelliği için neler dendiğini biliyoruz...aynı insanlardan tam tersi lafları duymaya hazır olun...bunlar böyledir utanmazlar,tam tersine yüzünüze gülüp arkanızdan tırnaklarını yerler...yesinler daha çok yiyecekler afiyet şeker olsun...Neyse içeriyi bırakalım..Ben asıl italyan voleybol fanatiklerine kahroldum..adamlar bitmiş durumda...scavolini forumu 3 gün yas ilan edecek...vivovolleyde mirtillino perişan...bu yazının başlığı da vivovolleyden...beyler bayanlar ne demiştik ? Artık fenerbahçe var bankamatik kartlarınızı yırtıp atın...aspirinler doğru çöpe...çünkü başınızın ağrısı bundan sonra hiç dinmeyecek !!!