SITE İÇİ ARA

13 Haziran 2010 Pazar

ELİF & ELEONORA

Geçenlerde diğer voleybol sitelerine bir göz attım ve baktım ki bizim mühendis burcu milli takımın neden böyle bir kadroyla oynadığına şaşırmış! ben ona şaşırmadım..alışmış tabi üniversiad gibi dandik bir organizasyona bile şark kurnazlığı ile (gerçi elde olanın hepsi bu) as takımı götürdüğümüzü görmeyi, tuhafına gitmiş.çokları şaşırmış hatta..montreaux 2010 turnuvasını izleseler böyle olmazdı..bakın hiç te fena değil kızlarımız iki maçta da galip geldiler..neymiş prensesiniz olmadan da oluyomuş dimi !geçin artık böyle düşünmeyi,büyük takım demek sabah akşam aynı 3-5 kişiyle oynamak demek değildir..teknik kadro doğru iş yapıyor tebrikler...
Galatasaraylı gökhanın kulüp tarafından çarpıtıldı denilen açıklamasına gelince...gökhan fenerbahçeye hakkını verirken,eczaneyi tam anlamıyla ezik kategorisine almış..aklıma geldi bu 'ezik' kelimesi 'prens' eniştemizin twitterından yazdığı yazıdan aklımda kalmış, bana değil ona kızın..çok elit ve beyefendiler ya göya..neyse...
Vakıf artık kendine gelmeli...iyice saldılar...yıllardır besledikleri kargalar gözlerini oyduğundan bir ihanete uğramış ve sırtından vurulmuşluk durumu var..unutun bunları..bu ikisinden ne bekliyordunuz , vefa mı ? güldürmeyin insanı..
Micelli...foppayı avrupa şampiyonu yaptın, italya liginde nal topladın...foppa ile eczane arasındaki farkı sana kısaca özetliyorum miço ;
elif ve eleonora....
evet aradaki fark bu...geçmiş olsun koçum...
Voleybol camiası guimaraes ze roberto karşışında ezilmesin diye adamı süperman yaptı nerdeyse...olimpiyat şampiyonu olsun hele bir, ben de micelliyi ze robertoya karşı desteklerim cidden söz bak...!
Benim üzüldüğüm tek nokta antonella...elifofobi hastalığına yakalanıp yatağa düşecek ama neyseki ilaç çok eczanede...