SITE İÇİ ARA

2 Haziran 2010 Çarşamba

42 KERE MAŞAALLAH !


18 Mayıs ve 20 Mayısta iki tane yazı yazmıştım.Antonella ve Barezza ile anlaşıldığını ve ne diye beklenildiğini anlatmıştım.Belki bu sefer hadi bir kerecik olsun o yazdıklarımın hatalı olduğu konusunda beni haksız çıkarırlar diye az biraz umut besledim..ama...nafile...İnsan 7 sinde ne ise 42 sinde de oymuş bunu anladım..Tarihin gördüğü en büyük isimler arasında olan chachkova imzaladı arkasından haydaa bunlar sanki dengiymiş gibi napoli dilberini çıkarttılar...Fürst geldi ki skowronska zannetmişlerdi salı günü açıklayacaklardı,baktılar ki o değil..bugüne ertelediler..bugün skowronska sarı lacivert çubuklu gurur dolu formayı giyince..bunlar da hemen mal bulmuş mağribi gibi...resmi açıklama yaptı..insaf edin,böyle olmayın...mehmet ali beyden hala mı bir şeyler öğrenemediniz ? Benimki de laf işte..40 yılda doğru dürüst 40 tane gerçek seyirci bile salona çekemeyen duayenlerimiz varolduğu sürece voleybol payidar kalacaktır merak etmeyin..mangalda kül bırakmamak söz konusu olunca ellerine kimse su dökemez..mangal partilerini de iyi bilirler..bakın şuraya yazıyorum bir dahaki sefere ormanda cız bız köfte yerken beni de çağırmazlarsa alınırım ona göre..Damla beni çağırmamazlık etmez gerçi..