SITE İÇİ ARA

12 Ocak 2011 Çarşamba

Voleybol fikstürü ısınıyor

Fenerbahçemizi tebrik ederek başlayalım.Muhteşem bir galibiyetle italya'dan geri döndüler.Bergamo efsanesi bu yıl avrupada artık yok.Yeni oyuncuları adapte etmeleri zaman alacak.Vakıfbank umulanın ötesine geçerek iyi işler çıkarıyor.Şımarık gizem ve burnu 2 karış havalardaki bahar olmasa onları daha çok severdim.
Gelelim eczacıbaşına;Daha önce kendileri hakkında yazdığımız yazıların aynen çıkması çok bildiğimizden değil.Darnel,Antonella,mirka ve bown bir takımda oyuncu ise sen o takıma elif ağca isimli birini pasör diye koyamazsın.Koyarsan zürih takımına yenilirsin ve asumanı oynatırsın.Koskoca nalan ural,elif ağcaya bel bağlamanın faturasını ağır ödeyebilir.Uyarmadı demeyin.Düşünün koskoca eczacıbaşının pasörü elif ağca! ben şahsen karşıyaka izka menejeri olsam bile pasör pozisyonunu başkasına emanet ederim.Bu kadar masraf yap ve beyin olarak takımı elife emanet et.Holdingte de inş. böyle büyük hatalar yapmıyorlardır.
Cumartesi günü eczacıbaşı için büyük gün,aylardır fenerbahçe ile oynamanın hayallerini kurdular ve muratlarına erişecekler.Sonra da vakıfbank maçı var ve o maçta bu pasörle favorim banka.Fenerbahçe-eczacıbaşı maçı için ze roberto tercihlerine ve takımımızın maç sırasında 'kontak kapatıp kapatmayacağına' bakacağız.O maçta bir duraklama maçı kaybettirir.Eczacıbaşı takımı hem fenere hem de vakıfa kaybederse o zaman elif için çok ama çok zor günler yoldadır,dip no olarak bunu da düşelim.Bu maçla ilgili diğer konu neslihan-ewa arasındaki karşılıklı kıskanç bakışmalar olacağını düşünüyorum.Hangisi daha güzel? Zevkler ve renklere göre değişir.bana kalsa neslihan demir derdim ama bir de darneli var bunun.Her neyse gereksiz geyik yaptım.Nihayet artık hem ligde hem de avrupada gerçek maçlar izleyeceğiz.