SITE İÇİ ARA

9 Ocak 2011 Pazar

Birkaç not

İş yoğunluğu,eve zaman ayırmak filan derken haliyle yaklaşık 10 gün bir şey yazamadım.Bu süre zarfında çok önemli şeyler olmadı ama birkaç konuda yazmak istedim.Öncelikle diana taurasi olayı ne türlü bir savunma getirirseniz getirin hiç hoş olmadı.Bunu belirtmek isterim.Yerine alınan angel mccoughtry ise sopron maçında izleyip te sinir olduğum oyuncuydu,gelmesi harika olmuş.Müthiş bir atlet.
Erkek voleybol takımı bu haliyle ibb,arkas gibi takımları geçip şampiyon olmayı aklından bile geçirmesin.Yazıktır,buz gibi havada izlemeye geliyoruz,siz maç bitsin basıp bilmem hangi restauranta gidip yiyip,içelim derdindesiniz.
Kadın takımımızın önünde önemli günler var.Özellikle eczacıbaşı vitrayı net olarak geçip bir mesaj vermeleri gerekiyor.Eczacıbaşı bu formuyla bizi yener gibime geliyor.Şampiyonlar ligi ve türkiyede zor maç oynamadılar ama bir takım size kendini belli eder.Biz avrupa şampiyonu olamazsak,eczacıbaşı olacaktır not olarak düşeyim.
Bugün sporun parlayan yıldızları belgeseli vardı trtde...naz aydemirin 17 yaşında iken konuğu olduğu program..benim en çok hoşuma giden-naz fanatikleri biliyodur ama ben nazfan olmadığımdan yeni öğrendim-kendisinin iyi bir hikaye yazarı olduğu ve lisede okul birincilikleri bulunduğuydu.Öğretmeni ile bir röpörtaj yapmışlar,kadın orada roman dedi ama roman yazmak farklı bir olay olduğundan hikaye olarak düzeltmek gerekir.Kendi hedeflerine ulaşmak için fofao büyük bir avantaj,iyi kullanıyodur inşallah.
Son olarak kulüp başkanımız inşallah voleyboldaki gidişatımıza olumsuz etki yapmaz,ne demek istediğim sanırım anlaşılacaktır.
Futbol takımımız için ise açıkçası yazmak istemiyorum.2.hafta trabzonspor istanbulda fenerbahçeyi yenerse zaten her şey bitecek ve yeni hoca aramaya başlayacağız.Hayırlısı artık.