SITE İÇİ ARA

29 Mayıs 2010 Cumartesi

YANIT VE GERÇEKLER

Hanımefendi nezaket göstermiş cevap vermiş,ama teraziyi koyarken tezgah arkasından bastırmayı da ihmal etmemiş.Üzerimde hakkı olduğundan aşağıda aynen yayınladım.Kendileri sitelerinde eczane-bankamatik eleştirisi içeren bir yazıyı ruhunuz duymadan siler o ayrı tabi.Pesaro-Villa maçı için teknik yorum haddime değil diyor!Maç setlerini yazmayı,maçta ne olmuş ne bitmiş onu yazmayı haddine göremiyor dış haberlerden sorumlu hanımefendi.Sitelerinin çapı bu kadarsa saygı duyuyorum.İsmi ile alakalı ters bir şey söylememiştim neden alınmış anlaşılamadı.Üçüncüsü de Cengizhan Kartaltepe,Ali Peçen zamanlarından beri takriben 16-17 yıldır voleybolla ilgili bir insana sen yenisin galiba diyor 4 yıllık yöneticimiz.Foruma üyesiniz niye sövüyorsunuz,orada niye bana yazmadınız demişler.Bir insanı forumda mı değil mi diye araştırmaktan başka işleri olmalı yöneticilerimizin.Madem araştırılmış keşke oraya kayıt olduğum an ve çıkıp bir daha da girmediğim an arasında kaç dakika olduğunu da yazsaydılar.Ben söyleyeyim en fazla 5 dakikadır.Hiçbir yazımda kimseye sövdüğüm görülmemiştir.Saygı kelimesini imza töreninde başka bir takıma karşı işkembe-i kübra'dan sallayan büyük yıldızlarına söylemeliler,bize değil.Ciklet dükkanım yada bankamatik kulübem yok, kimi kıskanacağım ?Fenerbahçenin kadrosundaki isimlerden ve birkaç güne kalmaz ortalığı yıkacak olan yeni transferden haberiniz yok heralde ki kıskanmak kelimesini kullanıyorsunuz.Insaf edin kadınsınız nerde yufka yüreğiniz,şefkatiniz..Gerçi kadınlar en çok hemcinslerini kıskanırlar...Hele ki Gamova'nın,Osmokroviç'in parkede şamar oğlanına çevirdiği ceylan gözlülere gıpta etmek ! ilahi çok hoşsunuz..Ben ismimi veriyorum diyor,siz de nerde o cesaret demeye getiriyor.Hangi spor ile ilgili blogda gerçek isim kullanılır bilen beri gelsin..Burası site yada forum değildir.O yüzdendir ki biz orda burda mangal partisi verip eğlenmiyoruz.İsmimi merak ettilerse bir şey diyemem.
Not:Antonella madem imzaladı,söz verdiğim gibi açık mektubu yarın yayınlıyorum ki nereye geldiğini görsün.
İyi günler.
Uvey Sevgili