SITE İÇİ ARA

29 Mayıs 2010 Cumartesi

CEVAP VERME HAKKI

Yorumlarınızı yapmadan önce biraz fikir sahibi olmakta gerçekten yarar var.Burada değilde bana karşı,gerçek düşüncelerinizi altına da isminizi yazarak okumayı tercih ederdim.Öncelikle iddialarınıza cevap verelim; Scavolini-Villa maçını tabiki izledim ancak haddimi aşıp maçı/oyuncuların tekniğini/antrenörün taktiğini detaylandırıp yazmak bunun üzerinde yorum yapmak gibi bir hatada bulunmadım,çünkü ben yazar değilim,en azından bir şeyler karalasam dahi kendimi yazardan saymam.İkincisi ismimin orada olması sizi neden rahatsız ediyorki,voleybol için haber yapıyoruz ve sitede haberi yapanlardan biri de benim.Üçüncüsü siz belki yenisiniz bilmiyorsunuz ancak ben 4 yıldır forumu yönetiyorum.Bu konuda "yeni yetme" değilim.
Gelelim sizin "herkes bize karşı" düşüncenize;
Biz herhangi bir takımın forumu değiliz.X ya da Y takımlarını tutabiliriz,saygı çerçevesinde de herşeyi konuşabiliriz ki konuşuyoruz da zaten forumda çok kaliteli Fenerbahçeli üyeler var,ayrıca görüyorumki sizde foruma üyesiniz.Yani bu kadar sövüp,ardından da üye olunması "bu ne perhiz bu ne lahana turşusu" dedirtiyor insana.
Eğer siz bir şekilde eleştiri yapacaksanız bunlar belli sınırlarda olmalı,karşı tarafa yeterli saygıyı göstermezseniz siz de göremezsiniz;örneğin sizin takımınıza yalnız Acıbadem denince nasıl kızıyorsanız başka takımlara da "duayen şirket",herkesin gıpta ettiği yıldızımıza "dardanel cikletçi" ya da "banka" gibi kıskançlık belirtileri gösteren ifadeler kullanmamanız gereklidir.Bu sadece bir örnektir.
Ben sizin yapamadığınızı yapıp yorumumun altına ismimi ve soyismimi yazabiliyorum.
İyi günler.
Damla Ünver.