SITE İÇİ ARA

27 Eylül 2010 Pazartesi

Dünya Erkekler Voleybol Şampiyonası 2010

Biraz gecikmeli de olsa sonunda dünya şampiyonası ile ilgili yazmak mutluluk verici.Bayan millilerimizin muhteşem performansından dolayı erkeklere fırsatın ancak gelmesi bizim hatamız değil.
Gözümüzün pasını silen bir turnuva olduğunu baştan yazıyorum.İlk gün ispanya - küba maçını izlerken bunu gördük.Maçın neredeyse tamamına yakınında kübalılar beni çok şaşırttı.Belki de ispanya karşısında şipşak 3-0 yaparlar düşüncesiydi bu.İspanya dün brezilya önünde de iyi oynadı,tabi 25- 9 luk bize fenerbahçe - eczacıbaşı maçını hatırlatan son seti saymazsak...bu vesileyle eczacıbaşını da anmış olalım...yalnız küba takımı şu ana kadar izlediğim takımlar içinde en iyisi...tek eksikleri havaya girmek..10 yıldır küresel çapta büyük başarıları yok ancak bu sene bu döngü kırılabilir.oyunu barcelona gibi oynuyorlar.pasör sadece paslarıyla aktif değil,aynı zamanda manşet sonrası normalde pasörlerin yapmadığı şekilde smaçlaması izleyenleri de havaya sokuyor.benim şu ana kadar gördüğüm en etkili pasör Hierrezuelo..Bugün b grubunda brezilya-küba maçı en azından benim kafamda birçok soruyu netleştirecek.Favorim küba bu maçta..bu turnuvada devamlılığı ne kadar sağlayacaklar bunu göreceğiz..brezilya ise yine iyi başladı ancak bu akşam izledikten sonra brezilya hakkında yazabilirim.ispanya ise çölde bahtsız bedevinin bile başına gelmeyecek şekilde brezilya ve küba ile aynı gruba düştü.Buna rağmen küba maçını izledim müthiş bir direnç var takımda..izlemeden yorum yapmak istemiyorum ama brezilya karşısında da son seti saymazsak direnmeye çalıştıklarını söylemek yanlış olmaz..italya cephesine gelince ben takımda bir kenetlenme görüyorum ancak bu rusya-brezilya-küba şeytan üçgenini aşmaya yetecek mi bunu göreceğiz.italya-brezilya-küba ve rusya ekseninde istatistik te vererek yazmaya devam edeceğim.