SITE İÇİ ARA

9 Ağustos 2010 Pazartesi

WORLD GRAND PRİX BREZİLYA - İTALYA 1 - 3




Yoğun iş temposu nedeniyle şu sıralar çok fazla ilgilenemesem de bayan voleybolunun şu anda en iyi 2 takımı karşılaşınca (rusyaya biraz haksızlık yapmış olabiliriz), kayıtsız kalmak ve bir şeyler yazmamak olmazdı.Iki takım da muhteşem bir voleybol ziyafeti sundu.Bu takımları izlemek gerçekten büyük keyif..Ortolani smaçlarını çok sertleştirdi,gerçekten bu kız costagrande gibi..smaç vuruş şekli (değirmen stili) chachkovaya çok benziyor,hoşuma gitti...
Brezilya Dani Lins,mari,thaisa,sheilla,jaqueline ve fabiana ile başlarken , takımım italya da rondon,antonella,barazza,ortolani,francesca,valentina-merlo ile başladı.İtiraf etmeliyim ki o salonda voleybol oynamak bir yana seyretmesi harika...Maça geçmeden merlo şu saç ve göz boyası olayını herkesten iyi beceriyor.Fiziki olarak ta ilk 3 sıraya jaqueline,natalia ve dani linsi rahatlıkla koyabiliriz..Francesca ise hala italyan basınına 'çocuk doğurmak istiyorum ama çocuğuma ideal baba nereden bulucam hala bilmiyorum 'demekle meşgul olduğu halde müthiş oynamaya devam ediyor.kendisine teo mammucari'yi öneriyorum..profesyonellik işte.bizim çakma süperstar gibi 2 dakikada havaya girip,küçük dağları ben yarattım triplerine girmiyor...antonella ve barazza gerçek profesyoneller..amatör türkiyede işleri zor...üstüne bir de antonellanın napolili olması nelere sebeb olacak göreceğiz bu sene..31 yaşındaki francesca ve 29 luk antonella dışında kadro hep genç..benim gelecekteki favorim bosetti 21 yaşında..ortolani nesnesten iyi dediğimde çoluk çocuk burun kıvırmıştı ama görüyoruz durumu..O da gencecik..işte giulia...nasıl insiyatif veriyorlar ibret alalım..Şimdi thaisa - fabiana ve barazza-valentina ortaları gerçekten son derece korkutucu ve etkili...ben italyan kızları çok diri ve formda gördüm.ancak brezilyada 6-8 ilk teknik mola dönüşü jaq ve ze roberto arasındaki ikili diyalogtan da anlaşılacağı gibi gereksiz bir telaş ve sinir vardı.eleonorasız italya böyle ise düşünün gerisini...dai ragazze...