SITE İÇİ ARA

23 Temmuz 2010 Cuma

NERIMAN ÖZSOY



Heralde artık sürpriz olmaz transfer sezonu böyle kapanır diye beklerken, türkiyede en sevdiğim oyuncuların en başında gelen neriman despar'a imza atınca ne yalan söyleyeyim O'nun adına sevindim ama kendi adıma üzüldüm..Şaşırtıcı olan taraf gitmesi değildi...gidişine hazırlıklı olmamaktı..antonella ve nesnes gelince muhtemelen bu takımda kalmamam lazım diye düşünmüş ve doğru tercih yapmış...elif ile oynamaktansa rondon ile oynamak tercih kapsamına bile girmez..böylece prensesimiz gelir gelmez, takımı kendi istediği doğrultuda şekillendirmeye başlamış oldu..ekürileri elif ve çok sevgili duayen menejerimizle birlikte eczanenin bütün kaleleri zapt edilmiş oldu..tabi gerektiğinde ve işin içinde bir cinlik sezdiğinde antonella del core'nin nasıl davranacağını hep birlikte göreceğiz...tebrikler prenses nerimanı da yolladın...rahat uyu...
Her şey bir tarafa ben nerimanın yukardaki resimde de görüldüğü gibi serviste sağdan sola tatlı bir kavis çizip top sektirerek servis kullanışını şimdiden özlemeye başladım bile...

EDİT: Despar ile sorun yaşadığı ! söylenen neriman chiappini ile birlikte meryem de var tabi, polonyanın en iyi takımı trefl sopota gitmiş..despar ile yaşadığı her ne ise bir araştırma yapıp yazmayı düşünüyorum işten güçten fırsat bulursak..